Subject: FW: Soodevahe JPT2 LV-EN_uuendatud asendiplaan_01.07.2024- KOOSKÕLASTAMISEKS
From: "Sven Veisalu" <[email-masked]>
To: Laur Kõiv <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 13:05:48 +0300

Tere.

Kas muudetud lahendus on sobiv?

Tänan.

Tervitades,

Sven Veisalu

Projektijuht

Infragreen OÜ

Betooni tn 28, Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13816 Harju maakond

+372 567 88877

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee

From: Sven Veisalu
Sent: Monday, July 1, 2024 9:04 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]>; Taavi Müntel
<[email-masked]>
Subject: Soodevahe JPT2 LV-EN_uuendatud asendiplaan_01.07.2024-
KOOSKÕLASTAMISEKS
Importance: High

Tere Laur.

Korrigeerisime jooniseid ja seletuskirja.

Palume kooskõlastust antud lahendusele.

Siin on uuendatud sidetrassi terve projekti link:

https://www.dropbox.com/scl/fo/cu58xc7mpiomncu8tvz63/AH4NQkIWYkAsJM6fvzj8m
bg?rlkey=5a5zhdw3dzrezdbe5io5vv9dn
<https://www.dropbox.com/scl/fo/cu58xc7mpiomncu8tvz63/AH4NQkIWYkAsJM6fvzj8
mbg?rlkey=5a5zhdw3dzrezdbe5io5vv9dn&st=zcur5xh3&dl=0> &st=zcur5xh3&dl=0

Projekteerija kommentaar:

Saadud märkus:

Kuid antud lõigus tuleb sidekaabel rajada min 1,5m sügavusele ja rajada
kaitsetorus tugevusega 1250N, vastav info tuleb kajastada asendiplaanil nn
noolega kastis ning seletuskirjas.

Vastus:

Sidekanalisatsiooni projekteerimiseks on kasutatud kaitsetoru PVC OPTO
SN16. Tugevusklaas SN16 vastab klassile 1250N (toodud Transpordiameti
nõuetes tehnovõrkude ja –rajatiste teemaale paigaldamise kavandamisel).

Tervitades,

Sven Veisalu

Projektijuht

Infragreen OÜ

Betooni tn 28, Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13816 Harju maakond

+372 567 88877

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 27, 2024 6:53 PM
To: Sven Veisalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Soodevahe JPT2 LV-EN_uuendatud asendiplaan_25.06.2024-
KOOSKÕLASTAMISEKS

Tere

Erandkorras oleme nõus antud lahendusega.

Kuid antud lõigus tuleb sidekaabel rajada min 1,5m sügavusele ja rajada
kaitsetorus tugevusega 1250N, vastav info tuleb kajastada asendiplaanil nn
noolega kastis ning seletuskirjas.

Palume materjale korrigeerida ning esitada uuesti kooskõlastamiseks
komplektne projekt aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Sven Veisalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 26, 2024 2:03 PM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Kaarel Ilustrumm <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Soodevahe JPT2 LV-EN_uuendatud asendiplaan_25.06.2024-
KOOSKÕLASTAMISEKS
Importance: High

Tere

Kuna Rail Baltic Estonia soov oli, et muuta JPT2 sidekaabli asendilist
paiknemist, et selle kaitsevöönd ei ulatuks Raba tee 3a kinnistule, siis
sooviksime selle kohta ka Teie käest kooskõlastust.

Nihutasime sidetrassi ainult asendiplaaniliselt umbes 0,5m rohkem tee
muldkeha sisse, mis asub Raba tee 3a kinnistu piiriga paralleelselt seoses
sellega, et mitte koormata kitsendustega antud eraomandis olevat
kinnistut.

Sidetrassi kaitsevöönd ulatub 1m mõlemale poole kaablit.

Asendiplaanilist kooskõlastust on meil vaja Teie käest, et ennem
sidetrassi väljaehitamist Teliaga sõlmida  kolmepoolne isikliku
kasutusõiguse leping (RBE, Töövõtja, Telia).

Ehitusteatis on antud tööle juba väljastatud.

Hetkel on antud plaaniline lahendus Telias samuti kooskõlastamisel ning
nad on sellega juba kursis, mis on selle asendiplaanilise muudatuse
põhjus.

Siin on ka antud sidetrassi terve projekti link:

<https://www.dropbox.com/scl/fo/yhdu9glm9ech2yag7uu53/AMpixwrnp43sTe9sLN7e
5VY?rlkey=7e2o6ge20bc0tw85zyc7h26wr&st=ppxr7n3l&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/yhdu9glm9ech2yag7uu53/AMpixwrnp43sTe9sLN7e5
VY?rlkey=7e2o6ge20bc0tw85zyc7h26wr&st=ppxr7n3l&dl=0

Tervitades,

Sven Veisalu

Projektijuht

Infragreen OÜ

Betooni tn 28, Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13816 Harju maakond

+372 567 88877

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee